Ceramics Now Exhibition II / Galeria Galateea, Bucuresti, Aprilie-Mai 2012

Ceramics Now Exhibition - Expozitie internationala de ceramica contemporana / Galeria Galateea, Bucuresti

Ceramics Now Exhibition II / Galeria Galateea, Bucureşti, România
Expoziţie internaţională de ceramică contemporană
19 Aprilie – 7 Mai, 2012

Download media pack (Catalogul expoziţiei): www.is.gd/cnexhibition2
Vezi fotografii de la vernisaj şi cu lucrările expuse.

Ediţia a doua a expoziţiei internaţionale Ceramics Now prezintă la Galeria Galateea, Bucureşti, lucrările a 22 de ceramişti contemporani, proveniţi din 9 ţări – România, SUA, Canada, Israel, Italia, Irlanda, Marea Britanie, Coreea de Sud şi Polonia. Lucrările artiştilor români sunt prezentate alături de lucrările celor 15 artişti internaţionali care au expus în luna Decembrie 2011, la Fabrica de Pensule, în Cluj-Napoca.

Prin această expoziţie, revista Ceramics Now încearcă să aducă laolaltă şi să deschidă un dialog între ceramişti contemporani din toate colţurile lumii – cu tehnici şi moduri de lucru diferite, şi care abordează o varietate de motive şi subiecte contemporane.

ARTIŞTI EXPOZANŢI: Arina Ailincăi (RO), Chang Hyun Bang (KR), Antonella Cimatti (IT), Patrick Colhoun (UK), Romana Cucu Mateiaş (RO), Carole Epp (CA), Simcha Even-Chen (IL), Shamai Gibsh (IL), Mark Goudy (US), Roxanne Jackson (US), Marta Jakobovits (RO), Margrieta Jeltema (IT), Maciej Kasperski (PL), Jim Kraft (US), Cynthia Lahti (US), Claire Muckian (IE), Connie Norman (US), Aniela Ovadiuc (RO), Oriana Pelladi (RO), Eugenia Pop (RO), Cristina Popescu Russu (RO), Liza Riddle (US).

Curator: Romana Cucu Mateiaş
Coordonator: Vasi Hîrdo

Expoziţia internaţională Ceramics Now este o expoziţie itinerantă de ceramică contemporană care prezintă lucrări ale artiştilor ce apar în numerele Revistei Ceramics Now. Expoziţia are ca scop creşterea vizibilităţii artei ceramice contemporane în România, reuneşte artişti din ţări şi comunităţi diferite şi facilitează contactul dintre aceştia şi public. Expoziţia şi revista Ceramics Now acţionează ca o platformă de comunicare între artişti, galerii, muzee, colecţionari şi oameni pasionaţi de artă.

Revista Ceramics Now este o publicaţie comprehensivă şi inovatoare, şi o platformă de artă online specializată in ceramica contemporană. Fiind prima de acest gen din România (fondată în anul 2011 şi editată în limba engleză), aceasta celebrează domeniul creativ al ceramicii prin interviuri, articole, critică şi prezentări cu ceramişti consacraţi, dar şi cu artişti emergenţi. Este distribuită în toată lumea printr-o reţea de librării, galerii, muzee şi instituţii.

Redeschisă prin iniţiativa Uniunii Artiştilor Plastici din România la finele anului 2011, Galateea este prima galerie de ceramică contemporană din România.

Galeria Galateea este situată pe Calea Victoriei 132, si este deschisă publicului de Luni până Vineri între orele 12-20 pm, si Sâmbată intre orele 11-19 pm.

Organizată de Asociaţia Ceramics Now şi Uniunea Artiştilor Plastici din România.

Parteneri media: Euronews, TVR Cultural, Radio România Cultural, RFI, Observator Cultural, ArtClue, Modernism, Senso TV, Artmark, Metropotam, igloo media, Slicker, Neapărat, Vernisaje, BeWhere, Evenim, Alternativ, ArtLine, Şapte Seri, Zile şi Nopţi, PORT, Agenţia de carte, Calendar Evenimente, STYLES, România Pozitivă, Deco şi Eco, Onlinegallery.

CONTACT:
office@ceramicsnow.org
Tel. +4 0748 311 663

Evenimentul pe Facebook: https://www.facebook.com/events/339342859458311/


Arina Ailincăi (RO) trăieşte şi lucrează în Cluj-Napoca, România. În 1971 a absolvit Ceramica la Institutul de Arte Plastice “Ion Andreescu”. Membră a Academiei Internaţionale de Ceramică (IAC), lucrările ei au fost expuse în numeroase ţări precum Canada, Franţa, Italia, România, Germania, SUA, Austria, Taiwan sau Elveţia.

Rezidenţele şi simpozioanele constituie schimburi culturale extrem de benefice pentru împrospătarea cotinutului ideilor proprii. Acestea aduc un sentiment al aportului personal oricât de mic ar fi, în calitate  de ambasador al propriei culturi şi tradiţii istorice în context internaţional. Totodată, aceste manifestări sunt importante mai ales pentru artiştii din România unde, precum se ştie, a existat o lungă perioadă de restricţii de ordin politic care au frânat contactul direct cu lumea culturală din afară sistemului comunist.

Chang Hyun Bang (SK) a studiat Ceramica şi Limba şi Literatura Engleză la Universitatea Kyung Hee din Seul, Coreea de Nord, apoi şi-a continuat studiile (Master în Ceramică) la Universitatea de Stat din New York, New Paltz. A participat la numeroase expoziţii în SUA şi Coreea de Nord, având în palmares premii la concursuri internaţionale.

Porcii mici din lucrările mele au emoţii umane. Depresie, anxietate, dorinţă, obsesii ale vieţii de zi cu zi şi emoţii subtile, indescriptibile în cuvinte, sunt transmise privitorului prin limbajul conceput de trupurile porcilor. Spaţiul în care trăiesc eu este reprezentat de structuri arhitecturale abstracte. Acesta este un spaţiu-flotant, dependent de amintiri provenite din experienţă, mai mult decât spaţiul propriu-zis în care există trupurile noastre; un spaţiu fenomenologic, unde noi intâlnim lumea şi dăm naştere unor noi limbaje.

Antonella Cimatti (IT) trăieşte şi lucrează in Faenza, Italia. Una din elevele lui Carlo Zauli la şcola de Stat de Ceramică (Institutul de Arte) din Faenza, şi-a obţinut licenţa cu onoruri de la Academia de Arte Frumoase din Bologna. Începând cu anul 1979, predă cursuri de design la Institutul de Arte din Faenza.

Modul meu de a lucra nu este unul tradiţional. Obiectivul meu este acela de a induce ideea de uşurătate în ceramica – nu doar privitor la greutate, dar şi ca act vizual. Vreau să descopăr combinaţia potrivită de materiale pentru a obţine rezultatele pe care le vedeţi. Am încercat diferite tipuri de siringi, lut sau forme de cofrage. De exemplu, experimentele mele cu cofraje din gips nu au fost potrivite pentru toate lucrările din cauză că obiectele de ceramică au fost imposibil de extras fără a se distruge. În loc să obţin găuri prin tăierea formelor, lucrările mele au fost create folosind o decoraţiune foarte subţire care a modelat acea forma: este o artă a adiţiei, nu a substracţiei.

Patrick Colhoun (UK) este un ceramist emergent din Belfast, Marea Britanie. Mesajul puternic al lucrărilor sale a fost transmis prin aproape douăzeci de expoziţii, începând cu anul 2009. Recent, expoziţia lui personală găzduită de Galeriile Canvas din Belfast a fost foarte apreciată.

Primele mele lucrări au fost influenţate de redundanţă şi, la un anumit nivel, de faptul că am trăit în Belfast în timpul problemelor din Irlanda de Nord. După aceea, mi-a plăcut reacţia pe care mi-o stârneau subiectele mai întunecate, şi mi-am creat în mod deliberat un stil mai puternic şi mai masculin, uşor controversal. Am început să mă orientez pe influenţe ceva mai întunecate, precum izolarea, agresiunea şi devianţa sexuală. Cred ca acesta a fost felul meu de a exprima faptul că am lucrat pentru alţi oameni timp de aproape douăzeci de ani, şi făcând asta, mă revoltam, abordând teme care deveneau din ce în ce mai controversate.

Romana Cucu Mateiaş (RO) şi-a finalizat în anul 2011 studiile doctorale în Arte Vizuale la Universitatea Naţională de Arte Bucureşti, iar momentan este lector universitar al aceleiaşi universităţi. În ultimii zece ani a participat la peste 50 de expoziţii de grup în România, Franţa, Belgia, Marea Britanie şi Canada, dar şi la numeroase conferinţe, sesiuni de comunicare ştiinţifice, workshop-uri, training-uri şi simpozioane.

Proiectele noi apar de obicei în urma unor reflecţii asupra anumitor teme care mi-au atras atenţia. Alte proiecte de ceramică vin ca o provocare lansată de un eveniment expoziţional ce impune o tematică interesantă. Îmi place să observ vegetaţia, animalele şi insectele pentru a studia suprafeţele alcătuite din nenumărate detalii, desene, texturi şi structuri. Elementele miniaturale extrase din universul vegetal şi animal sunt transpuse în lucrările mele fiind interpretate într-un alfabet personal de forme. De asemenea, ca sursă de inspiraţie pentru lucrările mele folosesc detalii şi fragmente anatomice. În unele lucrări aceste fragmente îşi pierd identitatea originală, suprafeţele ceramice devenind volumetrii, reliefuri complexe.

Carole Epp (CA) este o ceramistă şi scriitoare foarte apreciată în Canada pentru lucrările ei figurative. A obţinut masterul in Ceramică de la Universitatea Naţională din Australia, iar lucrările ei au fost expuse în Canada, Scoţia, Australia şi Statele Unite. Este editor al Musing About Mud, un blog care prezintă informaţii din sfera ceramicii contemporane internaţionale.

Proiectul meu prezent este constituit dintr-o serie de sculpturi figurative, care fac referire la figurinele kitsch, lowbrow, cultura DIY, şi cultura consumeristă/populară/vestică. Având rădăcini în experienţe foarte personale, lucrările mele sunt o investigaţie a condiţiei umane, prezentând un  tablou figurativ vast al morţii şi al iubirii, al speranţei şi al decăderii, al familiei şi presiunii sociale . Scopul muncii mele este, mereu, acela de a stimula conversaţia, gândirea şi acţiune în direcţia unei metode pro-active. Intenţionez să ating probleme de interes politic, social şi umanitarian. Subiectele sunt preluate din mediul contemporan, dar prezentate într-o manieră personală.

Simcha Even-Chen (IL), câştigătoare a Premiului I la Concursul Internaţional de Ceramică organizat de Muzeul Jingdezhen din China (2011), este unul din cei mai productivi ceramişti israelieni. A avut peste treizeci de expoziţii în ultimii ani, şi a participat la numeroase concursuri şi bienale de artă în toată lumea. Colecţiile ei sunt răspândite pe cinci continente.

Linia mea de lucru se ocupă cu construcţia formelor geometrice şi arhitecturale, a fragmentării acestora, şi a raportului generat de ele atunci când sunt combinate pentru a forma un ansamblu. Folosirea designului geometric pe suprafeţe adaugă o dimensiune specială fiecărui obiect în parte, dar are un impact mai deosebit asupra crăpăturilor obiectelor, deoarece fluiditatea liniilor şi a formelor redefineşte importanţa fiecărei umbre şi dă lucrărilor o percepţie vizuală de unitate şi armonie.

Shamai Gibsh (IL) este proprietarul unui studio de ceramică în oraşul Jaffa din Israel. În ultimii 11 ani, a participat în fiecare vară la programul oferit de Studioul de Ceramică al Universităţii Harvard. Lucrările lui arse Saggar, cu picturi în tehnica Terra Sigillata, sunt recunoscute la nivel internaţional.

Cu toate că la inceputul lucrului cu lutul am folosit picturi Terra Sigillata în oxidare, de-a lungul anilor am încercat diferite alte tehnici, dar m-am întors mereu la arderea Saggar şi la Terra Sigillata. Iubesc rezultatele finale pe care le oferă aceste metode  şi mă simt conectat la textura şi de culorile surprinzătoare ale lucrărilor mele. Acum 11 ani, am început să ard lucrările într-un Cuptor Soda (Soda Kiln), în timpul verilor petrecute la Studio-ul de Ceramica al Universităţii Harvard. Rezultatele acestor arderi speciale dau lucrărilor mele o altă dimensiune.

Mark Goudy (US) a început să exploreze folosirea sărurilor metale solubile pe porţelan acum doi ani, împreună cu soţia lui, Liza Riddle, în colaborare cu care a deschis un studio de ceramică numit Thundercloud. A avut peste zece expoziţii în ultimii doi ani.

Modul meu de abordare este de a combina metode antice de lustruire a pietrelor şi de ardere a lutului, cu forme create de calculator – pentru a produce talismane care amestecă tradiţionalul cu esteticile moderne. Marcajele de pe suprafaţă sunt create pictând săruri metale solubile pe lutul încă ne-ars. Aceste culori de apă se impregnează în lut şi devin, după ardere, o parte permanentă a suprafeţei lutului. Am o puternică afinitate pentru texturile complexe şi abstracte, cele pe care nu le pot înţelege îndeajuns la o singură privire, şi care mă invită la o explorare mai accentuată.

Roxanne Jackson (US) a absolvit Master-ul în Arte Frumoase la Universitatea Nebraska-Lincoln în 2004. În ultimii ani a avut numeroase expoziţii personale şi de grup în Statele Unite, Canada şi Europa. Este Profesor Asistent al Catedrei de Ceramică şi Sculptură la Universitatea de Stat din New York, Oswego.

În lucrările mele explorez imagini ale extincţiei, morţii şi transformării. Sunt fascinată de procesele naturale ale descompunerii şi distrugerii – în special în conflict cu sistemele umane. […] Decât sa forţez lucrurile într-o anumită direcţie, las loc pentru intuiţie intr-o măsură mai mare. Arta are, cu siguranţă, mai multe roluri – unul este acela de a reprezenta şi de a crea obiecte frumoase. Dar acesta nu e singurul mod prin care arta ne poate servi.


Marta Jakobovits (RO) a absolvit Ceramica la Institutul de Arte Plastice “Ion Andreescu” Cluj-Napoca în anul 1971, şi şi-a finalizat în anul 2006 studiile doctorale în Arte Liberale la Universitatea de Artă şi Design Budapesta. A participat la numeroase expoziţii, simpozioane şi conferinţe naţionale şi internaţionale în Germania, Franţa, Olanda, Ungaria, Polonia, Croaţia, Slovacia, România, Italia, Canada, Finlanda, Danemarca şi Japonia.

Tehnica Raku este o technica prin care se pot obţine efecte cu totul speciale, surprinzătoare şi discrete. În funcţie de timp şi de tipul materialului combustibil folosit – hârtie mototolită, rumeguş, iarbă sau frunze uscate – expresivitatea suprafeţei obţinute poate avea o varietate surprinzătoare. Prin Raku îmi pare că se nasc obiecte apărute oarecum din vremuri ancestrale sau care par a fi atemporale datorită aspectului ciudat obţinut prin reducţiile ulterioare.

Margrieta Jeltema (IT) trăieşte şi lucrează în Milano, Italia, ca ceramistă, scriitoare şi fotografă pasionată. Lucrările ei au participat la numeroase bienale de ceramică în Europa, şi fac parte din colecţii publice ale unor instituţii din Chile, Danemarca, Italia şi Coreea de Sud.

Lucrul cu porţelanul este foarte uşor dacă te obişnuieşti puţin cu procesul lui teribil de diminuare, predilecţia spre distorsiune, tendinţa lui de autodistrugere şi abilitatea lui de “a-şi aduce aminte”. Dar are, de asemenea, multe alte avantaje – faţă de  alte tipuri de lut. E foarte uşor să legi piesele una de cealaltă, să repari o piesă înainte de a o arde, sau să glazurezi o piesă (salvând cantităţi mari de glazură) – iar majoritatea asperităţilor vor dispărea dacă lucrarea este arsă la temperaturi mari.

Maciej Kasperski (PL) trăieşte şi lucrează în Polonia. În 1996, a absolvit Departamentul de Ceramică şi Sticlă al Academiei de Arte Frumoase din Wroclaw. În prezent, este profesor în cadrul aceluiaşi departament. Lucrările lui au fost expuse în peste treizeci de expoziţii în ultimii 10 ani.

Sunt interesat de relaţiile mutuale dintre forma şi funcţia unui obiect. Aceste relaţii sunt conectate la o excepţională valoare estetică pe care o atribui obiectelor de zi cu zi. Funcţionalitatea este pentru mine un punct de plecare în analizarea unei forme pur estetice. 
Aspir să fac artă pe înţelesul tuturor, dacă nu la nivelul raţional sau al analizei intelectuale, măcar la cel al sentimentelor, al simţurilor sau al  plăcerii estetice.

Jim Kraft (US) este un ceramist de succes ce trăieşte şi lucrează în Seattle, Washington. Cu peste patruzeci de expoziţii la activ în ultimii 20 de ani, lucrările lui fac parte din colecţiile publice a numeroase instituţii din Statele Unite.

Îmi place să lucrez cu ideea că părţile mici sunt cele care construiesc un tot unitar: plăci care acoperă un tavan, vase făcute din columbini şi piese asemănătoare cărămizilor, sau părţi tăiate de lut care fac un vas să arate ca un coş de depozitare. Forma vasului mă atrage la un nivel la care nici eu nu pot să-l inţeleg. E un fel de mister. Când sunt în natură şi văd o formă asemănătoare unui vaze, mă simt imediat conectat cu ea. Oricât de mult m-aş concentra pe textura suprafeţei, ultimul cuvânt îl are simpla formă a vasului. Aceea este forma cea mai apreciată de ochiul meu.

Cynthia Lahti (US) este unul din cei mai cunoscuţi ceramişti din Portland, Oregon (USA). A avut peste treizeci de expoziţii în ultimii 20 de ani, în numeroase state americane, dar şi în Europa. Expoziţia ei cea mai recentă, “Nurse” – la pdx contemporary art, a primit critici foarte bune.

Scopul meu este de a crea lucrări de artă care rezonează cu onestitatea şşi reflectă frumuseţea şi haosul lumii. Arta mea este influenţată de artefactele umane din cele mai vechi timpuri până azi, dar şi de experienţele şi emoţiile mele personale. Ca numeroasele lucruri care mă inspiră – de la cataloagele de croşetat din anii ’40 şi arta brută, la scrierile băştinaşilor americani pe scoarţa stejarilor şi sculpturile cu dansatori ale lui Degas – lucrările mele forţează o explicaţie a realităţii şi îi atrag pe privitori să se conecteze la o experienţă umană mai vastă. Lucrez cu diferite tehnici, ce includ desenul, colajul şi sculptura.

Claire Muckian (IE) a absolvit cu onoruri Facultatea de Arte Frumoase şi Aplicate a Universităţii Ulster din Belfast, in 2011. In anul 2010, a fost acceptată într-un program de asistenţă al Centrului Internaţional de Cercetare în Ceramică, din Guldagergaard, Danemarca, şi a avut două expoziţii de grup în Belfast.

Momentan, temele la care lucrez se concentrează pe spaţiile obscure, ascunse şi necontrolate care apar în timpul creării obiectelor ceramice. Construiesc folosind tehnici de lucru cu mâna, cum ar fi sfărâmarea sau construirea de plăci pentru pereţii subţiri. Lucrând cu astfel de tehnici, spaţiile se prezintă singure, în timp ce dialogul dintre interior şi exterior este, de asemenea, evidenţiat. Folosirea grilajelor (cu ajutorul benzilor de suport) îmi dă posibilitatea de a construi structuri delicate care sunt în acelaşi timp deschise şi închise. Deseori, folosesc motive pentru a denota inţelesul.

Connie Norman (US) s-a născut în Japonia şi a fost crescută în mai multe ţări şi continente. A absolvit Colegiul de Ceramică al Statului New York, Universitatea Alfred, dar a studiat ceramica şi în Tokoname, Japonia. Lucrările ei au fost expuse şi jurizate în numeroase competiţii naţionale (SUA), incluzând Strictly Functional, Origins in Clay, şi o expoziţie personală la NCECA în 2006.

Mă fascinează calităţile ritmice create de culoare, textură şi formă. Arta şi actul decorării sunt esenţiale pentru mine, întrucât ele celebrează şi îmbunătăţesc forma, exprimând o estetică pură. Folosesc lutul ca un pretext pentru a explora decoraţiile, iar acesta îmi permite să investighez forma, spaţiul şi imaginea. Încerc să transform mediul înconjurător într-un participant expresiv în arta obiectelor, şi să aduc la cunoştiinţa privitorului importanţa esteticii în viaţa noastră de zi cu zi.


Aniela Ovadiuc (RO) a absolvit Ceramica la Universitatea Naţională de Arte Bucureşti în anul 2003. În ultimii zece ani, lucrările ei au fost expuse în peste 25 de expoziţii în toată România. A participat la simpozioane internaţionale de artă în Austria, Bulgaria, România şi Macedonia.

Artistul este un creator. El creează o lume pe care o dăruieşte spre analiză, meditaţie, introspecţie, asemeni unei cărţi, sau a unei melodii. În centrul preocupărilor mele artistice se află omul în toată complexitatea fiinţei sale (cultură, civilizaţie, evoluţie, sentimente, raţionamente, instincte). Lucrările mele transpun cugetările mele vis a vis de esenţa existenţială a fiinţe umane. Încerc să găsesc un sens şi atunci analizez diferite faţete existenţiale (credinţa, iubirea, istoria, raţiunea şi raportul dintre ele).


Oriana Pelladi (RO) este un artist emergent care trăieşte şi lucrează în Cluj-Napoca, România. În anul 2006 a obţinut Master-ul în Arte Vizuale la Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca, iar din anul 2001 până în prezent a participat la 20 de expoziţii naţionale şi internaţionale în China, Polonia, Ucraina şi Moldova. În anul 2010 a fost artist în rezidenţă la Fule International Ceramic Art Museums (FLICAM), în Fuping, China.

Rezidenţa din Fuping a fost pentru mine perfectă. În primul rând am fost scoasă din contextul în care trăiesc zilnic. Aveam timpul meu, puteam să gândesc şi să lucrez. Aveam la discreţie mai multe tipuri de paste ceramice, asigurate de fabrica de ceramică de acolo. Era plăcut să lucrezi. Pe langă asta, am trăit experienţa unui atelier unde lucram împreună cu artişti români şi din alte ţări, de generaţii diferite, cu puncte de vedere diferite. A fost  provocant din punct de vedere creativ.


Eugenia Pop (RO) trăieşte şi lucrează în Cluj-Napoca, România. În 1971 a absolvit Ceramica la Institutul de Arte Plastice “Ion Andreescu”. Pe parcursul ultimilor 40 de ani, a expus în numeroase ţări precum Portugalia, Canada, Italia, Rusia, Germania, Franţa, Japonia sau SUA, şi a fost premiată pentru ceriera ei de către Guvernul României şi de Uniunea Artiştilor Plastici.

În elaborarea unei noi lucrări, fiecare parte îşi are magia ei. Prima este desenul, ideea, alegerea desenului potrivit, apoi modelarea şi turnarea în negativ. Pe urmă fascinaţia arderii. E ca şi când mama îşi naşte copilul, nu ştie cum va arăta sau ce culoare vor avea ochii lui. Aşa e şi după ardere, când rămâi mirat de obiect, iar apoi îţi spui A, e al meu! – I s-a schimbat culoarea, s-a micşorat. Pe măsură ce priveşti, îl adopţi sau nu. Uneori trebuie să spui Îmi pare rău – nu e al meu.


Cristina Popescu Russu (RO) s-a născut în 1951 în Craiova, România. În 1975 a absolvit Academia Naţională de Arte Bucureşti, iar în 1976 a obţinut Master-ul în Ceramică. Este membră a mai multor organizaţii artistice precum Uniunea Artiştilor Plastici din România (1980), a “Kuratorium Europaische Kulturarbeit”, Beratzhausen, Germania (1997), “International Academy of Ceramics” – IAC Geneva, şi a “International Contemporary Ceramic Art” Vienna (2005).

Lucrările cu care am debutat se aflau sub semnul unei simbolistici, concepute ca un parcurs ideatic. Am fost multă vreme marcată de arhitectura şi de obiectele cu caracter religios. Mă inspirau. Aproape că nu mai puteam concepe o lucrare fără să-i dau un sens profund. Conceptul era important, nu elementul decorativ. Totul trebuia să aibă un sens, să simbolizeze ceva.

Liza Riddle (US) a început să exploreze folosirea sărurilor metale solubile pe porţelan acum doi ani, împreună cu soţul ei, Mark Goudy, în colaborare cu care a deschis un studio de ceramică numit Thundercloud.

Caut sa creez lucrări care evocă o stare de mirare şi mister, forme care te atrag să le atingi şi să le admiri. Mă delectez în a observa de aproape şi apoi în a interpreta obiecte şi evenimente naturale – roci stâncoase peste care intemperiile vremii sunt foarte vizibile, straturile făcute de vânt ce se observă pe valurile întunecate ale mării, modelul complex de pe ouăle delicate ale păsărilor – ritmurile lor, texturile şi forţele asociate mi-au inspirat munca într-un mod foarte puternic.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
REVISTA CERAMICS NOW | MAGAZIN ONLINE

Revista Ceramics Now este o publicaţie comprehensivă şi inovatoare, şi o platformă de artă online specializată in ceramica contemporană. Fiind prima de acest gen din România (fondată în anul 2011 şi editată în limba engleză), aceasta celebrează domeniul creativ al ceramicii prin interviuri, articole, critică şi prezentări cu ceramişti consacraţi, dar şi cu artişti emergenţi.
Citeşte mai multe despre noi.

Abonându-te la Ceramics Now ne ajuţi să ne continuăm munca şi să îţi livrăm cel mai bun conţinut. Contribui la dezvoltarea unui proiect inovativ care promovează arta ceramicii contemporane în România.

Ceramics Now este o Asociaţie Nonprofit creată de tineri artişti, în oraşul Cluj-Napoca. Fă o donaţie şi susţine munca noastră în a face cunoscută ceramica contemporană în România. Toate donaţiile vor fi folosite în scopul dezvoltării proiectului.

CONTACT
office@ceramicsnow.org
Tel. 0748 311 663